DRAUDIMINIŲ ĮVYKIŲ ADMINISTRAVIMAS
Draudiminio Įvykio Remonto Eiga

Pranešimas apie įvykį
Draudimo bendrovei pranešate apie įvykį internetu ar telefonu, ir jums suteikiamas žalos bylos numeris. Vykti į draudimo bendrovę nereikia, tačiau pranešti reikia per 3 darbo dienas nuo įvykio. Jeigu automobilis nevažiuojantis informuokite draudimo bendrovę, kad atvyktų apžiūrėti į vietą. Arba susisiekite su mumis ir pasirūpinsime automobilio transportavimu iki mūsų.
Apžiūra
Gavę žalos numerį atvykstate pas mus su nukentėjusiu automobiliu ir dokumentais (arba kopijomis): automobilio registracijos pažymėjimu, TA, vairavusio asmens vairuotojo pažymėjimu, eismo įvykio deklaracija ar policijos pažymą (jei yra). Mes atliekame automobilio sugadinimų apžiūrą, padarome fotonuotraukas ir dokumentų kopijas.
Remontuojame mes
Jeigu remontuojame mes, tai žalos atlyginimo dydžio nustatymas atliekamas pagal realiai turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadintą turtą ir (ar) dalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Įprastai draudimo bendrovė remiasi mūsų sudaryta remonto sąmata, bei sumoka už remontą visas faktiškai patirtas išlaidas, įskaitant ir PVM.
Jeigu remontu rūpinatės Jūs patys
Jeigu nukentėjęs trečiasis asmuo turto neremontuoja, atlyginamos tik apskaičiuotos būtinos turto remonto išlaidos (be PVM) atkurti sugadintą turtą ar jo detalių ir (ar) dalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Dažnai tokiu atveju draudimo bendrovė apskaičiuos draudimo išmoką pagal pirminės apžiūros fotografijas ir perves Jums draudimo išmoką be PVM.